Minggu, 24 Juni 2012

Siapa Kata Malaysia - Indonesia bermusuh ?!


Baru-baru ini kita digemparkan dengan beberapa kes yang berkaitan hubungan diplomatik negara kita Negara Malaysia dengan Negara Indonesia, Contohnya seperti kes "Tarian Tor-Tor", "Protes mengenai 3warga Indonesia ditembak Polis", dan kes yang terdahulu berkaitan "Bola Sepak".

Dunia Cyber di Malaysia tidak kurangnya di ancam dan diserang disebabkan kes-kes tersebut, maybe ade sesetengah "Otai" internet memang akan racist bile kes-kes macam ni timbul, tak kurangnya yang "Otai Keyboard" bersuara kat website² or blog² tanah air Malaysia ni.

KACI Gathering 2012
Camfroger Malaysia tersebut merupakan salah satu anggota dari room Rock N Roll Malaysia, dan sebelumnya mereka memang sering menjalin komunikasi dengan room Rock N Roll Indonesia, beserta beberapa user camfrog yang tergabung di KACI.
Tapi....

Itu semua mungkin berbeza dengan scene Camfrog di Malaysia ni. Camfrog adalah salah satu aplikasi Video Chatting yang mungkin ramai tersalah anggap terhadap BENDA ni. Ramai yang beranggapan Camfrog membawa keburukan dan masalah sosial contohnya, "Tarian bogel dihadapan Camera" "Live-Show" Etc.

Mungkin anda semua boleh mengubah persepsi atau pemikiran anda selepas membaca sambungan artikel ini yang ditulis oleh Saudara Novriyadi dari Indonesia.

" Camfroger Malaysia Akan Hadiri Gathering Akbar KACI " 

Kami disini juga sering menerima kunjungan rakan² Camfroger dari Indonesia mahupun rakan² Camfroger tanah air Malaysia. Peace to all Camfrogers around this world :)

Sumber : RnRMy

Tidak ada komentar:

Posting Komentar